Viikinkiravintola Harald

Viikinkiravintola Harald
Raskaan - ja usein sotaisankin arjen vastapainoksi olivat viikingit sangen persoja juhlistamaan eloaan pöydäntäytteitä säästelemättä. Siispä ympärille kutsuttiin hyviä ystäviä sekä runsain mitoin syötävää ja juotavaa!Olipa tilaisuutesi pikkujoulut, varpajaiset, illanvietto tai mikä tahansa tilaisuus, joka antaa aihetta yhdessä kokoontumiseen, sopii Viikinkiravintola Haraldin kurkihirren alle saapua suuremmallakin venekunnalla passattavaksi. Jokainen tilaisuus rakennetaan yhdessä toiveidenne mukaisesti. Tarjolla on useita sopivia tiloja erikokoisille ryhmille. Rakennetaan yhdessä tilaisuus, joka välittää viestiänne tilaisuuden tarpeen mukaan viikinkityyliin.

tiistai 23. lokakuuta 2012

Varma hälsningar från Tammerfors!



Olen tämmöinen terveen pullea Hjördis Ruåttalainen alias Ida Tuukkanen täältä Tampereen viikinkikylästä ja täällä toimin syöttäjänä eli palvelupäällikkönä. Alun perin olin Hjördis Pippurinen, mutta eihän minua tosissaan kukaan ottanut, kun puhe ja kirjoitusasu olivat sitä luokkaa, että siitä ei selvää saanut, joten Kyläpäällikkö Jurmo risti minut uudelleen, mukava mies kun on. Aikoinaan minä olin Suomen Turggusen Viikinkikylässä, mutta onnistuin karkaamaan, eihän siinä kauan mennyt ennen kuin ne samperin Turggulaiset löysivät ja möivät minut Tampereen viikinkikylään. (eivät he tainneet kovin montaa oravannahkaa siitä saada…) 



Saariston flikkoja siis ollaan ja nimestäni voi siis arvata, että olen pappas flicka som pratar svenska... Kerrottakoot, ettei meillä kotona ole rapujuhlia, snapsilauluja tai edes purjevenettä. Vaikka patavahti/pataorja olin alun perin, taisi keitokseni olla sen verran mielenkiintoisia, että piiaksi minut muutettiin. Ihmeellistä sinänsä, koska ei kukaan ole kertonut että olisi henkensä menettänyt keitokseni takia…?! Onneksi saan kuitenkin olla piikana edes koska rakastan pölpöttää ihmisten kanssa ja huonoa huumoria mielellään tarjoilen maukkaan ruoan ja esimerkiksi viisauden viinin kanssa (tosin ei se viisauden viini kaikkia auta, esimerkiksi turkulaisia ja savolaisiaei millään tavalla hyödytä…) Voimani ja energiani saan kylän muista piioista, orjista ja vierailijoista ja suklaasta. Tämän koitan kovasti muihin piikoihin tartuttaa, paitsi suklaan, kuuluuhan se minun työnkuvaani. Ja eihän minulla muuta elämää ole, joten miksi ei tehdä sitä sitten 110 %? Jos huonoa huumoria ison hymyn kera kaipaa niin tervetuloa kyläilemään Tampereen Viikinkikylään, täällä minä asun, taitaa tuossa palkkanauhassakin olla kohta vuokravähennys -500 oravannahkaa.

 Iltojen iloksi minä suosittelen: tähän joko oma ehdoton lempijuoma:

 Ihanainen 
 4cl baileystä 
Kylmää maitoa jatkeena 
 paaaljon jäitä 


jos pitää meidän omista hörpyistä joku valita niin

 Veneen keikuttaja
 4cl vodkaa Karpalomehua Jäitä ja jäisiä karpaloita



 Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti